KALLE KINDEL
Löökpilliõpetaja

Löökpillide õppe fookuses on trummikomplekt ja selle kasutamine tänapäeva levimuusikas (pop/rock/jazz), kuid mitte ainult -- selle kõrval tegeletakse palju ka üldist musikaalsust arendavate rütmikaharjutuste ja etniliste käsitrummidega. Õppekava läbinud noor oskab saata trummikomplektil/rütmipillidel erinevat ansamblimuusikat ja kui tal ei ole ka soovi minna edasi õppima professionaalseks löökpillimängijaks, jääb tal ikkagi kaasa tugev baas rütmikas ja koordinatsioonis. Õpetaja Kalle Kindel on lõpetanud Viljandi Kultuuriakadeemia jazzmuusika õppekava löökpillide erialal, õpetab mitmes muusikakoolis ja mängib erinevates ansamblikoosseisudes.


KALLE LOONA
Viiuli ja muusikaloo õpetaja

Mis õpetaja Kalle Loona soovib? -

Et viiul kõlaks ikka meie koolis.
Ning jutustada, kuismoodi varem
on kulgend helikunsti areng.


PILLE-RIIN ALAND
Flöödiõpetaja

Oma õpetamise meetodi puhul olen lähtunud nii nõutavast klassikalise muusika repertuaarist kui ka teistest muusikastiilidest nagu jazz- ja popmuusika. Et flöödimäng oleks huvitav, teeme tundides lisaks põhiharjutustele ka loovaid harjutusi: nt. kuulmise järgi mängimine, võõra nooditeksti lugemine, mida eelnevalt pole näinud ega ettevalmistanud, ja palju muud toredat. Sellisel meetodil ei muutu harjutamine üksluiseks. Oma tunnis aitan õpilastel paremini mõista käsitletavat muusikat kuna flöödimäng ei ole pelgalt üks tehniline noodijada. Tundes paremini pala, mida esitad, oskad edasi anda emotsiooni, mida autor on kirjeldanud. Võimaldan õpilastel valida muusika vahel, mida esitada ja annan vajadusel nõu arvestades nende individuaalseid võimeid. Üsna palju tegeleme ka mälu treenimisega, milles õpilane peab pala lisaks lehest lugemisele pähe õppima. Minu õpilastel, kellel pillimäng läheb kenasti tuleb tihti ette nii koolis kui väljaspool seda toimuvaid esinemisi ning tublimatel on võimalus osa võtta ka konkurssitel, kus nad saavad ka näha omaealisi ja vanemaid õpilasi omavahel pillimängus konkureerimas. Teisi nähes arendab see silmaringi ja on kindlasti ka heaks motivatsiooniallikaks. Oma praegustele ja tulevastele õpilastele soovin rõõmsat meelt ja lõbusat harjutamist!

IRINA KRIVONOGOVA
Kunstiõpetaja

Olen lõpetanud Tartu Ülikooli maaliosakonna. Pärast mitmeid kümneid luhtunuid maailma vallutuskatseid otsustasin alustada rohujuure tasandilt ning muuta maailma läbi laste - neile kunsti õpetades. Siiani on projekt olnud minu katsetest edukaim. Peale selle on lapsed palju andekamad kui mina ja ma saan varastada nende ideid ja kasutada oma loomingus. Kunstiõpetuses pean ma tähtsaks lastes omanäolisuse ja ise otsustamise julguse arendamist. Mida erinevamad on pildid, seda parem. Samas on tehnilised oskused ning vilumus sama olulised. Minu eesmärgiks on, et pärast kooli lõpetamist on õpilane võimeline soovi korral sisse saama kunstikõrgkooli ning tema soov ennast väljendada läbi kunsti säilib läbi terve elu. Sellega on minu maailmamuutmisplaan teostunud.


MADE RITSING
Lauluõpetaja

Intuitsioon ja tunded, tarkus ja töö on eduka tulemuse eeldus.

Olen õpetajana õnnelik, kui lapsed õpivad tänu klaverimängule ja laulmisele muusikat tundma ja tunnetama. Püüan kohandada nõudmisi võimetele, et neist kasvaksid muusikasõbrad. Olen seda meelt, et pilliõppimist ei tohi teha ebameeldivaks. Muusikat ei saa sundida! Aga isegi harrastus nõuab järjekindlust ja püsivust. Soovin oma õpilastele olla sõbralikuks toeks sellel kaunil teekonnal.


SVETLANA PODGORNAJA
Solfedžoõpetaja

Olen õpetaja, kes koostöös õpilasega avastab "saladusi", mis on helidesse põimitud. "Muusikaga ellu lä`eme koolipingist lahkudes, ja kui elus jälle näeme: muusikaga kohtume". Sooviksin, et need H.Elleri Muusikakooli laulu sõnad, mille autoriks on Aare Allikvee, kes õpetas ka mind muusikat tundma, kuuluksid kõikidele, kes annavad endast osa ka muusikale.


EVA TOLSA
Solfedžoõpetaja

Olen õppinud Viljandi Kultuuriakadeemias pop-jazz eriala, lõpetanud aga kirikumuusik-muusikaõpetaja eriala. Aastal 2008 andsin välja plaadi oma autorimuusikaga Eva Mitreikina nime all, mis sai ka Eesti Expressi nädala albumiks. Samuti olen aastaid laulnud folk-metal bändis ja mänginud paljusid pille, nagu orelit, klaverit, hiiukannelt, pikkvilet, monohordi, veidi kitarri ja saagi. Solfedžo tundidesse integreerin orffi pedagoogikat ja loodan õpilastes peale kuulmise järgi muusika üles kirjutamise ja noodist laulmise arendada ka koordinatsiooni, loovust, tantsulist liikuvust, käe- ja sõrmelihaste tugevust ning isegi rühti.


KRISTEL MARUSTE (lapsehoolduspuhkusel)
Pop-tantsuõpetaja

Tants on minu kirg, millega olen tegelenud juba üle 17 aasta. Suure armastuse tantsu vastu sain tantsukoolis Shate, kus alustasin ligi 10 aastat tagasi ka treenerina. Sellest ajast peale tundsin, kui mõnus on lapsi juhendada ja kui palju energiat ja rõõmu see annab. Kindel soov oli ka oma tulevik siduda tantsuga, seega jätkus mu haridustee Viljandi Kultuuriakadeemias tantsukunsti erialal. Möödunud kevadel lõpetasin cum laude VKA tantsuõpetaja ja koreograafi eriala. Olen läbi elu katsetanud erinevaid stiile: show, estraad, hip-hop, kaasaegne tants, jazz, klassika, pilates, kontaktimprovisatsioon, fitness, modern, loovtants, Idla ja rahvatants. Tuleb tunnistada, et nimistus viimane on ka kõige südamelähedasem. Oma tundides kasutan tantsijate tehnika arendamiseks erinevaid õpituid stiile.

Tants ei ole lihtsalt muusika järgi liikumine. See on oskus teha rühmaga koostööd, arvestada teistega, avada oma emotsioone läbi tantsu. Minu soov on õpetada tantsijaid elust rõõmu tundma ja vajadusel ka pingutama, nii et “ninast veri väljas”. Kõiki neid tantsusaalis õpitud oskusi läheb ju elus vaja :).


KÄTLIN MARJAPUU
Tantusõpetaja

Olen tegelenud tantsimisega rohkem kui 12 aastat- showtants, ballett, rahvatants, võistlustants. Kõik need tantsustiilid on õpetanud mind, õpetanud, kuidas suhelda partneriga, kuidas tunda ennast põrandal enesekindalt ning kuidas väljendada ennast läbi tantsu. Pole midagi paremat, kui jagada oma teadmisi lastega, sest nende silmist saab kõige suurema positiivse energialaengu. Olen lõpetanud Tartu Ülikooli ning oman treeneri kutsekvalifikatsiooni alates aastast 2014. Tants on midagi, mis toob naeratuse näole, paneb südame rõõmust rõkkama ning keha plastiliselt liikuma.



PEETER PRINTS

Kitarriõpetaja

Kidra pole üksnes vidin,
kust võib kosta ainult tinin.
Tegu oleks väga narr,
kui ei kõlaks sul kitarr.


KERSTI JUUL
Klaveriõpetaja